Er komt een nieuwe sheriff naar de schoonheids- en huidverzorgingsindustrie. Het heeft onlangs een reclamecampagne gelanceerd die de VS stormenderhand verovert en gratis monsters bij u thuis aflevert. Consumenten van schoonheids- en huidverzorgingsproducten hebben dit soort advertenties eerder gezien. Iedereen heeft wel eens een klein pakje gezichtscrème of schoonheidsproducten in de brievenbus gekregen, advertenties die meestal uitsluitend worden bewaard voor de lancering van de nieuwste schoonheids- en huidverzorgingsproducten van het bedrijf.
Wanneer een bedrijf uit de massa komt product vergelijker met een product dat onmiddellijke effecten van het gebruik promoot en het gratis bij u thuis aflevert, met een voorraad voor een week, iets wat nog niet eerder is gezien in de schoonheids- en huidverzorgingsindustrie. Zelfs een creditcard wordt niet ingediend voor toekomstige facturering, zoals sommige bedrijven gebruiken als een manier om geld te verdienen aan klanten op televisie, radio en internet.
Aangezien de VS de vruchten plukt van de nieuwste schoonheids- en huidverzorgingsproducten, mist Canada de markt om een dergelijke reclamecampagne te ondersteunen. Het is een kwestie van cijfers. Er zijn 150 miljoen gebruikers van schoonheids- en huidverzorgingsproducten in vergelijking met een totale bevolking van iets meer dan 30 miljoen. Jij doet de wiskunde.
Naarmate de wereld kleiner wordt als gevolg van technologische vooruitgang in communicatie, voornamelijk internet. Schoonheids- en huidverzorgingsproducten kunnen via websites over de hele wereld op de markt worden gebracht en advertenties verspreiden zich als een plaag op internet. Satellietradio die zelfs de meest afgelegen plaatsen ter wereld kan bereiken, heeft het voor deze reuzen van de schoonheids- en huidverzorgingsindustrie mogelijk gemaakt om hun product onder de aandacht te brengen en een hype te creëren voordat het wordt uitgebracht, waardoor een vraag ontstaat die de reclameafdelingen kunnen peilen en belangrijk kunnen maken beslissingen waar het product wordt aangeboden. Het internet kan niet alleen landen uit pre-lanceringen halen voor het nieuwste product dat op de markt komt, maar kan ook toegang tot de producten bieden. Met een beetje onderzoek en vindingrijkheid kunt u genieten van de producten die alleen in de landen met de grootste markten bekend zijn.
Laten we het hebben over het bedrijf dat de wekenvoorraad van zijn product levert. Ze pronken met onmiddellijke effecten van één applicatie, maar leveren een week aan product helemaal gratis. De marktprijs ligt ver onder andere schoonheidsproducten die beweren hetzelfde te doen na herhaaldelijk gebruik van hun product, maar toch krijg je maar één applicatie gratis in je mailbox. U zou het product moeten gaan kopen om te zien of wat zij beweren waar is. Daar rekenen ze op. Kijk nu naar het andere bedrijf dat een product levert met onmiddellijk resultaat na toepassing, maar een product voor een week levert. Ze vragen niet om geld, ze vragen niet om uw creditcardnummer voor toekomstige facturering, ze geven u niet slechts één keer het product te proberen. Het grootste wat ze niet willen, is dat je de kans mist om deze nieuwe schoonheids- en huidcrème te proberen. Dit is geen proefaanbieding, het woord proefaanbieding is bijna altijd synoniem met het opgeven van uw creditcardnummer om de gratis of proefaanbieding te ontvangen.
Hoe zullen andere bedrijven in deze branche concurreren met het aanbod van een gratis product van een week met onmiddellijke resultaten bij u thuisbezorgd? Het simpele feit is dat ze dat niet kunnen. Dat plaatst ze in een klasse apart zonder concurrentie. Mis geen kansen op producten die niet meer beschikbaar zijn in uw land. Wees bij de eerste vijftig mensen die deze moeilijk verkrijgbare schoonheids- en huidverzorgingsproducten gebruiken. Lees meer over hoe u dit schoonheidsproduct bij u thuis kunt laten bezorgen.
In dit artikel wil ik het hebben over klantvertrouwen en productprijzen en deze twee met elkaar verbinden.
Als u meerdere producten heeft en u biedt dure producten aan, dan moet u echt werken aan het opbouwen van vertrouwen.
Wanneer iemand iets online gaat kopen, heeft hij een zekere mate van vertrouwen nodig voordat hij geld uitgeeft.
Als je even aan jezelf denkt en laten we aannemen dat je op het punt staat iets te kopen. Een item kost $ 10 en een ander kost $ 500. Denk nu na over het niveau van vertrouwen dat u nodig zou hebben om tevreden te zijn over het kopen van het product van $ 500 in vergelijking met het product van $ 10.
U kunt gemakkelijk zien dat u veel meer vertrouwen nodig heeft in de persoon of het bedrijf dat het duurdere product produceert.
Denk nu aan je eigen bedrijf. Stel dat u een product heeft dat $ 10 kost en een ander product $ 1000. Wat moet u doen om het duurdere product te verkopen?
U kunt zien dat het echt belangrijk is dat u voortdurend werkt aan het opbouwen van vertrouwen en geloofwaardigheid als expert in uw niche, zodat mensen uw duurdere producten kopen en dit omvat ook uw coachingprogramma als u dat heeft.
Dus hoe hoger u uw producten prijst, hoe meer vertrouwen u moet ontwikkelen.
Het gebruik van een e-mailcampagne om vertrouwen op te bouwen is een geweldige manier om dit te doen en dit kan tot op zekere hoogte op de automatische piloot worden gedaan. Het is duidelijk dat je beschikbaar moet zijn om persoonlijk alle vragen van je abonnees te beantwoorden, want dat ontwikkelt op zich al een enorme hoeveelheid vertrouwen. E-mails kunnen ook gemakkelijk worden gepersonaliseerd.