RESIDENTIAL PAINTING | Simple Services

Dat is een hele goede vraag. Ik denk dat iedereen denkt dat ze het beste schildersbedrijf hebben. Vanuit mijn oogpunt denk ik dat het belangrijkste is dat als de klus moet worden geklaard, we het op tijd opruimen. We hebben ook vakmensen die weten wat ze doen en die er netjes uitzien en een opgeruimd busje hebben. In een vak als dit is het niet alleen belangrijk om professioneel te werken, maar om er net zo professioneel uit te zien als wij.

Het punt is dat echt iedereen kan schilderen. Maar aan het einde van de klus houden we contact met de eigenaar om op de hoogte te blijven van eventuele problemen. Als er een probleem is, misschien een klein probleem zoals een ren op een muur of een andere puinhoop, is het slechts een klein probleem dat moet worden opgelost. Als het echter kapot is en je hebt geen kwaliteitsverzekering aan het einde van de klus, dan worden dingen die maar een paar minuten nodig hebben om te repareren, grotere problemen als je schildersbedrijf alphen a/d rijn je toonbank plaatst.

We hebben een volledige kwaliteitsborging van elke klus die we doen en volledige feedback van de eigenaar. Dus dat is de grote sleutel.

Het zijn die kleine kleine dingen die je kunt opknappen (zoals kleine scharnieren voor grote deuren) en die zo’n verschil kunnen maken met wat mensen zien.

We hebben een gezegde: “Je bent zo goed als je laatste baan.”

Je hebt kwaliteitsborging en je hebt geweldige communicatie. Dat zie je niet vaak in de handel. Ze begrijpen gewoon niet hoe je behandeld wilt worden. Als je zaken wilt doen met een goede schilder, dan wil je zaken doen met Mark en zijn schilderij omdat ze communiceren en weten wat ze doen.